loading...
برنامه نویسی
مهندس بازدید : 801 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (4)

خب بریم سر آموزش شما برای هک رمز چت روم نیاز به ی برنامه به نام هویج دارید که لینک دانلودشو براتون میزارم

 

دوستان اینو من خودم امتحان کردم جواب میده صد در صد

مثلا رو این آدرس امتحان کنید که خودم هکش کردم

Shirinchat.org


شکلک های محدثه

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shayan در تاریخ 1393/05/08 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش عالیییییی بود دست گلت درد نکنه
پروفایل روم منم همینجوری هک کردی خخخخخخ

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1393/04/27 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

داداش من میزنم اما گزینه تیبل روشن نمیشه
پاسخ : خب باید امنیتش پایین باشه مثلا روی shirinchat.org امتحان کن اگه باز کرد یاعلی

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1393/04/22 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

داداش احسان عالیه اگه فیلم هم بزاری دیگه عالی عالی میشه
دستتت درد نکنه
پاسخ : با چشم اگه وقت کردم حتما

این نظر توسط کاظم در تاریخ 1393/04/09 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید دوست عزیز عالیییییییی ممنون فقط خواهشا مطالب رو افزایش دهید با تشکر فراوان
پاسخ : سلام دوست عزیز چشم حتما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 185
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 4,368